Karolina Pleskevičiūtė, grafinių komunikacijų dizaino studentė
Su Mokytoju Gediminu Žukliu susipažinau likus vos keturiems mėnesiams iki stojamųjų egzaminų ir man, niekada anksčiau nesimokiusiai akademinio piešimo ir nesuvokiančiai kuogi gali skirtis abu juodi 2H ir 2B pieštukai, išmokti viską, ko reikia, per tokį trumpą laiką atrodė gana neįveikiama užduotis. Bet Gediminas yra toks Mokytojas, kuris visada objektyviai vertina kiekvieną mokinį ir skiria laiko pasišnekėti su kiekvienu apie jo stipriasias ir silpnasias puses, kuris randa būdą kaip bendrauti su kiekvienu jo klasėje sėdinčiu mokiniu, kad ir kokie skirtingi jie bebūtų. Tai Mokytojas, kuris pateikia tau tiek piešimo teorijos, kiek tau jos tuo metu reikia, kuris puikiai apgalvoja kiekvieną skiriamą užduotį ir kelia kartelę tolygiai, po truputį ir tau net pačiam sunku patikėti, kad taip sparčiai tobulėji. Be išsamių piešimo pamokų ir nuoširdaus palaikymo bei tikėjimo manimi taip pat gavau labai naudingų gyvenimo pamokų bei galimybę pažinti Gediminą kaip žmogų prie arbatos puodelio ir net pianino. Gediminas Žuklys yra Mokytojas, į kurio pamokas eidavau su plačia šypsenas, o išeidavau su dar platesne ir visada liksiu be galo Jam dėkinga, kad padėjo mano svajonę paversti realybe. |
Olga Grinko, grafinio dizaino studentė
Gedimino Žuklio piešimo mokykloje mokiausi nuo 2013 m. rugsėjo mėn. iki 2014 m. birželio. Pastaraisiais mokslo metais puikiai pasiruošiau stojamųjų egzaminų piešimo daliai, dėl kurios prieš tai labiausiai baiminausi. Mokytojas pasiūlė pažvelgti į piešimą kiek kitokiu kampu – ne tik iš praktinės, bet ir teorinės pusės, kuri palengvino mokymąsi ir suteikė galimybę įvertinti piešimą sudėtingiau, kaip atskirą mokslą. Toks solidus, rimtas požiūris padidina motyvaciją stengtis ir siekti savo tikslų. Pamokų metu kiekvienas mokinys yra išgirstas, darbas detaliai pakomentuojamas, aptariamos klaidos, gilinamasi į galimas jų priežastis. Tai padidina mokinio atidumą, padeda mokytis iš klaidų ir stengtis jų nekartoti vėliau. Mokinys yra mokomas pagal aiškią programą - nuo paprasčiausių iki sudėtingiausių piešinių, atitinkant mokinio tempą, poreikius ( priklausomai nuo to, kur jis nori stoti ir pan.) Toks kryptingas mokymas suteikia pasitikėjimo savo jėgom, aiškumo jausmą. Per pamokas tvyro darbinga, tačiau maloni atmosfera. Nebuvo nė vienos pamokos, kad jos metu jaustųsi diskomfortas. Tarp mokinių ir Mokytojo nėra įtampos, kuri trukdytų tobulėti. Gera aplinka leidžia susikaupti ir ramiai dirbti. Rekomenduoju mokytis piešimo pas G. Žuklį, jeigu esate nusiteikę laikyti stojamuosius egzaminus į menų sritis, išmokti piešti arba tiesiog išbandyti save, kadangi esu labai patenkinta visomis gautomis pamokomis. |