Eglė Rusteikaitė, kostiumo dizaino studentė
Akademinio piešimo pamokas pradėjau lankyti tik būdama dvyliktoje klasėje. Pradžia, kaip ir visiems, buvo sunki, bet per vienerius metus mokytojas mane išmokė visų pagrindų ir paruošė stojamiesiems. Tuo metu dar nežinojau ko noriu, blaškiausi tarp studijų Lietuvoje ir Anglijoje. Mano apsisprendimą dar labiau apsunkino ir tai, kad įstojau ir užsieny, ir Lietuvoje. Galiausiai nusprendžiau studijuoti užsienyje, nes visi tik ir sakė, kaip ten gerai, kokios ten perspektyvos, kiek daug aš išmoksiu... Tačiau pradėjus studijuoti Anglijoje, viskas buvo ne taip, kaip žadėta: paskaitos buvo labai paprastos, nemokė nieko naujo, nors ir mokėjau didelius pinigus už mokslus ir pragyvenimą, gavau visai ne tai ko tikėjausi. Galiausiai sustabdžiau studijas, grįžau atgal į Lietuvą ir paskambinau mokytojui Žukliui, tikėdamasi vėl viską pradėti nuo pradžių. Tačiau mokytojas mane nuramino, padėjo greitai atsistoti ant kojų ir toliau tęsti mokslus. Dar vieneri metai ir štai aš jau moku piešti galvas, gyvus daiktus, tiksliai žinau, kur noriu studijuoti ir esu tam pasiruošusi. Ir visa tai tik dėl nuostabaus mokytojo, kuris nepaleido manęs, padėjo man pasiruošti stojamiesiems ir tuo pačiu tapo mano draugu. |
Gintarė Butkauskaitė, dailėtyros studentė
Pradėjau lankyti šias piešimo pamokas baigusi dailės mokyklą, kurioje įpratau, kaskart gavusi užduotį, improvizuoti ir „pritemti“ piešinį kuo arčiau realybės, tačiau, žinoma, tai retai pavykdavo. Todėl atėjus pas mokytoją Žuklį nustebino tai, kad jis stebėjo piešimo procesą, išryškindamas mokiniui kylančias problemas ir padėdamas jas spręsti, o ne liepdamas aklai sekti tik vienam atvejui tinkančias instrukcijas. Dėl to Žuklio pamokos ir yra tokios sėkmingos – skirdamas kiekvienam pakankamai laiko ir atkreipdamas dėmesį į asmeniškai mokiniui aktualiausius klausimus, jis ne tik išmoko piešimo pagrindų, bet ir skatina toliau tobulėti. Šios pamokos puikiai tinkamos tiems, kurie nori pasiruošti stojamiesiems egzaminams, tačiau tai nėra vienintelė priežastis, kodėl jos tokios vertingos. Aš nusprendžiau studijuoti dailėtyrą – sritį, kuriai piešimo patirtis nėra būtina ir stojamųjų egzaminų nėra. Tačiau piešimo pamokose išmokau pagrindų, kurie yra naudingi norint laisvalaikiu sukurti kažką, kas būtų malonu akiai. Mokytojas atradęs ne tik nuostabų mokymo metodą, bet ir būdą palaikyti jaukią atmosferą – nepamenu, kada pamokų metu nebūtų buvę linksma, kada nebūčiau laukiama, be to, kilus abejonėms, čia gera gauti palaikymą. Visa tai ir begalinis rūpestis pavertė patirtį piešimo mokykloje nepamirštama! |
Benas Liandzbergis, industrinio dizaino studentas
Aš asmeniškai mokydamasis piešti pas G. Žuklį išmokau labai daug. Nuo pagrindų, iki tam tikro lygio, kurį man reikėjo pasiekti – įstojau į VDA industrinį dizainą. Dėstytojas puikiai ruošia mokinius šiam ir kitiems dizainams (grafinis, interjero). G. Žuklys yra nepaprastai geras pedagogas ir puikiai bendrauja su savo mokiniais, puikiai išaiškindamas jų padarytas klaidas. Humoras, duoto darbo paaiškinimas ir užduotis bei bendradarbiavimas su mokiniais yra pagrindinės šio dėstytojo savybės. Aliona Merkuševa, kūrybinių industrijų studentė
Piešimas visuomet man buvo kažkas daugiau, negu tik hobis. Ir tik gerbiamo mokytojo G. Žuklio dėka, aš supratau, kad tai visas mano gyvenimas. Tiesa sakant, patekau į šią mokykla visai atsitiktinai, tačiau galvoju, kad taip ir buvo sumanyta. Manęs nesugebėjo išgąsdinti didelis atstumas, nors kelionė į piešimo mokykla trūko kažkur apie pusantros valandos, aš nesijaučiau pavargusi. Tikriausiai dėl to, jog piešime visada vyravo šilta, neformali atmosfera, o visi dalykai buvo dėstomi su gera humoro doze. Ne kartą galima buvo išgirsti mūsų juoką sklindantį iš už durų. Tokia draugiška atmosfera nė kiek nepakenkė mūsų žinioms, o tik praplėtė jas ir padėjo surasti naujų draugų ir bendraminčių. Paroda, kurią surengė mokytojas, yra puikus to įrodymas. Joje galima buvo pamatyti ne mokyklinius darbus, o būtent mūsų laisvus, atneštus iš namų, kas leido mums parodyti savo kūrybiškumą. Tai ne paprastas piešimo mokytojas, o tikras burtininkas, kuris sugeba dėstyti „juodą“ teorija taip, kad nepastebi, kada spėjai tai išmokti. Jis sutiekia savo mokiniams ne tik visas pagrindinias piešimo ir gyvenimo žinias, bet ir tampa kiekvienam savo mokiniui tikru draugu. |
Erikas Siliuk, dailėtyros studentas
Atėjau pas mokytoją Žuklį 2014 metų lapkritį, o paskutinės pamokos teko 2016 metų birželiui. Kaskart manęs laukdavo iš anksto paruošta vieta su mano lygį atitinkančia, tačiau ir naujų iššūkių turinčia, užduotimi. Šis laikotarpis buvo daugiau nei kelionė nuo paprasčiausio kubo ir perspektyvos suvokimo iki sudėtingų gipsinių galvų piešimo. Tai buvo subtilus Mokytojo humoras, nuodugnus gilinimasis į formą, jos esmę, klaidų analizė ir taisymas, „milimetro“ gaudymas, trumpos filosofinės diskusijos, nuoširdūs gyvenimo patarimai, iš viršaus skambančios muzikos klausymas. Atsirado laiko ir Kalėdiniam pasibuvimui bei asmeninių darbų parodai. Galiausiai mokslus užbaigėm šiltom išleistuvėm prie arbatos puodelio. Mokytojui Žukliui esu dėkingas už Jo begalinį atsidavimą darbui, nuoseklų ir gilų užduočių paaiškinimą, nuoširdų norą ir siekį padėti suprasti bei perteikti trimatį vaizdą ant popieriaus lapo. Rekomenduoju kiekvienam siekiančiam pasiruošti stojamiesiems egzaminams, ar tiesiog trokštančiam pažinti pasaulį iš „meninio“ stebėtojo pozicijos. |
Marijonas Morkūnas, architekūros studentas
Apie mokytoją Žuklį sužinojau iš savo sesės, kuri jau buvo pabaigusi mokytojo piešimo kursą ir nuo 2014 metų lapkričio mėnesio pradėjau lankyti akademinio piešimo pamokas. Jau pirmosiose pamokose mokytojo kruopštumas ir draugiškumas užtikrino jaukumą, o profesionalumas ir dėmesingumas – pasitikėjimą. Būtent dėl šių mokytojo savybių jį rekomendavau ir savo draugams. Laikui bėgant jau buvome trise ir tikriausiai tai parodo mokytojo atsidavimą ir gebėjimą dirbti su įvairiais mokiniais. Linksmi pasisakymai, rūpestingi pasiteiravimai „Kaip šiandien sekėsi?" ir sukuria tą atmosferą, į kurią kasdien norėdavai sugrįžti, o pamokos virsdavo atsipalaidavimo valandomis. Mokytojo Žuklio pamokos man padėjo išpildyti savo svajones, kurių siekiau jau nuo mažens. O jos išmokė ne tik piešti, bet ir praplėtė mano akiratį, išmokė į viską pažvelgti iš kitokios perspektyvos ir nepasiduoti siekiant savo tikslų, įrodyti, kad gali. Pamokas rekomenduoju visiems norintiems pasisemti gilių žinių apie piešimą ir tokiu būdu pasiruošti stojamiesiems egzaminams. |